Vermoeide dag

4 april 2018 - Msida, Malta

Vandaag hebben we stage gelopen van 09.00 uur t/m 15.30 uur. We waren erg moe en het was een vermoeide drukke dag. Vandaag stond ik bij de oudere kinderen en begonnen we met wat beweging. We hebben heen en weer gerend en dieren nagedaan met de kinderen. De kinderen hadden het erg naar hun zin. Daarna hebben we een boek voorgelezen met passende materialen erbij. Daarna ben ik met 3 kinderen gaan eten. De andere kinderen hadden alles al op vanochtend dus at ik alleen met de andere 3 kinderen.

Na het eten hebben de kinder voor lange tijd vrij gespeeld en tv gekeken. Vanaf ongeveer half 2 hebben Rhodé en ik niets meer te doen. We zitten bijna anderhalf uur bij de kinderen voor de tv. De kinderen worden op den duur ongeduldig net als wij. Het is moeilijk om niet in te slaap te vallen voor de tv. Uiteindelijk mochten we voor het laatste uur wat knutselwerkjes uitknippen. Hadden we eindelijk wat te doen. Om half 4 mochten we naar huis waar we wel aan toe waren. We merken dat de stage dagen heel erg vermoeiend zijn. We hebben geen pauze en werken aan één stuk door.

'S avonds na het eten hadden we nog iets geks. Ik was thee aan het zetten en er werd op de deur gebonkt en gebeld. We wisten niet wie het was en wilden niet open doen. Toen heb ik m'n huisgenoot geroepen dat er iemand voor de deur stond. Uiteindelijk stonden er een paar gasten voor de deur die vroegen of wij een extra bed over hadden. Wat denk jezelf. Dat was een beetje raar. De avond hebben we afgesloten met een film en heel veel thee. Morgen een nieuwe stagedag die hopelijk wat soepeler verloopt.

1. Je vriendjeeee♡:
    4 april 2018
    Chineese koe
  2. Oop:
    5 april 2018
    ik snap nu waarom ik niet in de kinderopvang werk.vermoeiend.opgooien ok,maar opvangen??