Chinese massage

2 april 2018 - Msida, Malta

Vandaag wisten we nog niet zeker wat we wilden doen. We wilden misschien naar het strand gaan in San Giljan. Het was niet heel erg warm, maar wel lekker weer. We zijn met de bus richting St Julians gereden op zoek naar het strand. We konden niet echt een strand vinden dus zijn we op zoek gegaan naar iets waar we al heel lang naar verlangde: een Chinese massage.

Na een tijdje zoeken kwamen we er een tegen: Angela's Chinese Massage. We bekeken eerst het foldertje om te kijken wat de prijzen waren. Er kwam een vrouw naar buiten die ons vriendelijk begroette. We wilden een neck and shoulders massage. De mevrouw vertelde gelijk dat Rhodé in het ene kamertje mocht liggen en ik in de andere. Het was allemaal een beetje ongemakkelijk. Ik moest mn schoenen uitdoen en mn shirt. Dat vond ik al heel eng om in mijn bh te staan. Die moest helaas ook uit. Tja, dat vond ik een beetje eng. Gelukkig had ze een handdoekje voor me. Ik moest op m'n buik gaan liggen. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten.

De massage duurde een half uur en was best heftig. Het deed ontzettend veel pijn en m'n nek zat helemaal vast. Uiteindelijk is m'n hoofd ook gemasseerd en mn armen en handen. Ik voelde na de massage dat m'n rug wel wat losser is.

Na de massage zijn we ergens nog wat wezen eten en hebben lekker gekletst. Daarna zijn we wat wezen rondlopen en naar huis gegaan. Daar hebben we lekker preitaart gegeten en zijn daarna wezen sporten. Ik wilde een ander shirt aandoen om in te sporten toen ik erachter kwam dat mijn rug ontzettend pijn deed. Het is helemaal beurs en voelt als een grote blauwe plek door de massage. Morgen is dit misschien weer minder. Rhodé en ik hebben lekker gesport en gerekt en gestrekt en houden een rustige avond. Morgen weer naar stage en boodschappen halen.

1. Oop:
    2 april 2018
    meestal knap je op van een massage.heb je wel een drankje genomen bij je preitaart??
  2. Pappie:
    3 april 2018
    Chinees,thaise massage dat is pure mishandeling haha.