Eindelijk

16 mei 2018 - Msida, Malta

Vandaag waren er nog steeds weinig collega's en een grote groep kinderen. Leanne kwam er vandaag achter dat een knutselwerkje morgen af moet zijn maar er nog heel veel spullen miste. Ik bood aan om alle uit te zoeken omdat ik het toch leuk vind om te sorteren. Het bleek inderdaad dat er heel veel spullen misten van de kinderen. Elk kind moest een rups, cocon, 1 appel, 2 peren, 3 pruimen, 4 aardbeien en 5 sinaasappels hebben. Dit klopte verre van niet en er miste ontzettend veel. Alles wat er miste heb ik opgeschreven en opnieuw uitgeknipt. Samen met de aanwezige collega's hebben we een soort lopende bandwerk gedaan door de kleuren verf per tafel te scheiden voor de sinaasappels, peren en aardbeien en de peren mochten bij mij aan tafel geschilderd worden. Snel alles laten drogen en morgen de rest erop plakken.

Na het eten en schoonmaken, mochten Rhodé en ik verder aan het project. We hadden nieuwe ideeën en vroegen aan Christine of ze deze goed vond. Verbazingwekkend reageerde ze vrij enthousiast en mochten we direct aan de slag. We begonnen met de literflessen. We sneden een gat aan de bovenkant van de fles en bevestigde deze aan het net met tie wraps Uiteindelijk waren de flessen bevestigd en konden we deze testen of het werkte. Ik goot het water aan de bovenkant in de fles en het water gleed naar beneden van fles naar fles tot de onderste laag. Eindelijk zijn we een stapje verder met dit project. En even geen gezeur vandaag.

1. Oop:
    16 mei 2018