Feedback

16 mei 2018 - Msida, Malta

Vandaag was een aparte dag. Het was best chaotisch maar wel te doen. Bij binnenkomst vroeg ik Christine meteen of ze vandaag onze feedback wilde geven. We wilden graag weten hoe zijn over onze werkwijze denkt en wat we eventueel kunnen verbeteren aangezien de laatste paar weken wat stroef verliepen.

Later in de middag kwam ze naar ons toe om te vragen of we klaar waren voor de feedback. Ik ben als eerste gegaan om er snel vanaf te zijn. Ze begon over mijn eigen feedback, de pluspunten en daarna de minder goede punten. Ze vroeg of ik de minder goede punten wilde onderbouwen en uitleggen. Hier zijn we vervolgens samen uitgekomen.

Toen wilde ze persoonlijke feedback geven . Ze vond dat ik minder onzeker moest zijn en snapte niet waarom ik onzeker handel. Ik legde uit dat ik altijd onzeker ben en zo in elkaar zit en het vaak lastig vind om te zien of ik goed of fout handel. Ze begreep het nog steeds niet helemaal.

Maar gelukkig viel het achteraf best mee de feedback en hebben we deze eindelijk gekregen.

1. Trudy:
    16 mei 2018
    Heel fijn om te horen dat het mee viel
  2. Oop:
    16 mei 2018