Strand

7 april 2018 - Msida, Malta

Vandaag zijn we met z'n vieren naar het strand geweest. Het was lekker weer en zijn vroeg weggegaan naar het strand in Sliema. Alle spullen ingepakt, zonnebrand, handdoeken, bikini, check. Met de bus reden we naar Ghadira en liepen een klein stukje. Het strand was erg mooi. Het bestond uit rotsen waar je lekker op kon liggen. We zochten een vlak plekje uit om onze handdoeken neer te leggen. De zon was al warm. Ik wilde nog niet het water in omdat het nog te koud was. Eerst even zonnen en daarna pas het water in. Na een kwartiertje kreeg ik het warm en ben met Rhodé en onze huisgenoot de zee in gegaan. Het water was heel erg koud. De rotsen waren uitgesneden in een soort zwembad achtige vorm met een trappetje zodat je er makkelijk in en uit kon. Ik stapte eerst met mijn benen in het water wat heel koud was. Uiteindelijk ben ik er snel helemaal in gegaan, heb een deel van mijn haar nat gemaakt en ben gauw teruggelopen om op te drogen.

We hebben hierna een tijdje in de zon gelegen totdat we honger kregen zoals altijd. Bovenaan zat een restaurant waar we gingen eten. We zijn buiten gaan zitten in de zon, cocktail erbij en een pizza. Even uitbuiken en weer voor een paar uur zonnen. Om 16.00 uur zijn we boodschappen gaan halen voor morgen want we gaan barbecuen op het strand.

De supermarkt was erg groot met 3 verdiepingen. Af en toe moesten we met de lift terug omdat we wat waren vergeten. Radler, vlees, salade, alles gereed voor morgen. Thuis hebben we nog even gerelaxt en een film afgekeken voordat we uitgingen. Om half 10 zijn we uitgegaan. Kijk al naar morgen om te barbecuen.

1. Pappie:
    8 april 2018
    Have fun
  2. Oop:
    9 april 2018
    vervelend van zo'n stageperiode dat je ook moet werken.jullie besteden je vrije tijd goed.je komt straks thuis met een vakantietintje en bolle konen.maak er wat moois van met geweldige herinneringen.gr.oop.