Popeye Village

31 maart 2018 - Msida, Malta

Vanochtend om half 11 zijn we naar de bus gegaan. We moesten van Croqq naar Kulegg, van Kulegg naar Ghadira en daarvandaan naar Popeye. in de bus naar Ghadira was het ontzettend heet. De kachel stond aan waardoor het 30 graden in de bus was. Eenmaal aangekomen in Ghadira, moesten we wachten op de laatste bus die een kwartier te laat kwam. We dachten dat de bus eindelijk naar Popeye ging, maar hij stopte bij de waterbussen waar we weer moesten overstappen. Uiteindelijk ging deze bus wel naar Popeye.

Eenmaal aangekomen hebben we de entree betaald en kregen we een ticket waarmee je gratis een wijntje, kaart en foto mocht halen. Dat vond ik wel leuk gedaan. Popeye Village ziet er erg leuk uit. Het is er gezellig en vooral leuk voor kinderen.

We zijn als eerst ergens wat wezen eten en toen midgetgolfen. Dat was erg leuk en best grappig. Daarna zijn we heel veel foto's wezen maken en hebben de boel verkend en een foto van ons laten maken. Als laatst zijn we op een terrasje gaan zitten met een wijntje en een ijsje om even te relaxen. Gevolgd door een cocktail in het zonnetje. Om 17.00 uur zijn we terug gegaan naar de bus om naar huis te gaan. Gelukkig duurde de terugreis niet zo lang.

Thuis hebben we even uitgerust en zelf een feestje gebouwd. Het begon met oude liedjes zingen wat uren lang doorging. Het was erg gezellig.

1. Oop:
    1 april 2018
    oh rox,dat is 3kg erbij per week.wel lekker allemaal.ik eet wel oud brood met vlokken.jullie vermaken je wel zo te zien.gr.uit een kil rotterdam.oop.