L Arka ta noe

1 april 2018 - Msida, Malta

Vanochtend was ik weer eerder wakker dan gepland. Ik ben alvast begonnen aan het ontbijt: havermout pannenkoeken. Een goede start van de dag want we gingen met z'n vieren naar de kinderboerderij L Arka ta Joe om tijgers te knuffelen. We hebben een taxi geboekt omdat het veel sneller was dan met de bus. Binnen een kwartier waren we er.

Als eerst gingen we de andere dieren kijken, het paard, geitjes en toen de tijgers. Er zaten twee tijgers in een hok met elkaar en een balletje te spelen wat heel leuk was om te zien. De ander lag lekker in de zon te pitten. Verderop zaten twee panters. De één wilde op de ander zitten maar het was niet bepaald gewenst waardoor de ander constant begon te brullen.

We zijn teruggelopen en zagen een man met een welpje op het gras zitten. Je mocht een foto maken met het welpje tegen betaling natuurlijk. Het viel me op dat het welpje geen zin had en dus eigenlijk gedwongen werd om op de foto te gaan. Je kan het niet tegenhouden maar vind het wel zielig om te zien. We zijn toen met z'n vieren op de foto gegaan. Het welpje was erg speels en had een tasje te pakken en wilde niet loslaten. Ook vond hij het leuk om in je broek te bijten. We hebben hier erg om gelachen en toch een leuke foto gemaakt.

Hierna zijn we met de taxi naar Sliema gereden om ergens wat te eten. We hebben gezellig een cocktail op met eten en zijn daarna wat boodschappen gaan doen. Thuis hebben we niet veel meer gedaan. We hebben 'de avond was op en een film gekeken. Morgen zijn we nog vrij en wordt het weer een warme dag. We weten nog niet wat we gaan doen maar daar vinden we wel wat op.

1. Oop:
    2 april 2018
    leuke plaatjes.jullie vervelen je niet zo te zien.je bent langzaam aan een vark aan het worden.EEN EMMER PATAT!!het moet niet gekker worden.