Lekker dagje voor ons zelf

17 maart 2018 - Msida, Malta

Vanochtend lekker uitgeslapen, gedouched en bij de Subway ontbeten. Onderweg naar Subway nog even met Yordy gebeld wat mijn dag weer goed maakt. De meneer in de Subway kent ons inmiddels wel omdat we er eerder zijn geweest en vroeg hoe het met ons ging. We hebben er een tijdje gezeten in de zon en lekker gekletst. Vervolgens zijn we naar de winkels gegaan om knijpers te kopen, want tja er staat best wat wind en onze was waait constant van de waslijn. We zijn terug naar het appartement gelopen, hebben de was opgehangen, tomatensoep gegeten en nog een klein stukje spinazierollade voordat we naar Valetta vertrokken om te winkelen. We hebben even andere kleren aangetrokken omdat het zo warm was en heb mijn camera meegenomen.

Bij de bushalte pakte we bus de eerstvolgende bus naar Valetta van Croqq 2. Het is een korte reis. Aangekomen in Valetta en hebben in de winkelstraat gelijk kaarten gekocht om te versturen. Ook hebben we verderop een kleine portemonnee gekocht waar we het geld voor de boodschappen in doen. Verder zijn we ook kledingwinkels ingelopen en hebben heel wat kleding gepast, ook een badpak wat niet helemaal zat zoals het hoort. Gelukkig hebben we aardig wat gekocht en een heleboel lol gehad. We hebben heel veel gelopen en kregen toch wel een beetje honger. Het was de bedoeling dat we terug naar het appartement gingen om eten te maken maar hadden stiekem geen zin om terug te gaan dus hebben we besloten om bij de Mac te eten.

Na de Mac zijn we naar het appartement gegaan, hebben ons even opgefrist, rusten we wat uit en gaan we ons straks opmaken voor vanavond. We gaan naar Saint Julius om even lekker te feesten, even ons hoofd leeg maken en lol maken.

1. Angelique:
    17 maart 2018