Relax dagje

18 maart 2018 - Msida, Malta

Vanochtend zijn we om half 9 opgestaan om ons klaar te maken voor de kerk. Ik zou voor Rhodé meegaan om te kijken hoe het is. Het was een klein stukje lopen naar de kerk en we liepen een paar keer verkeerd. Uiteindelijk kwamen we aan en waren ze al begonnen. We konden gelijk zitten. De dienst duurde heel erg lang. Ik heb het nu een keer ervaren, maar voor mij niet voor herhalingsvatbaar.

Hierna zijn we naar huis gegaan, hebben we wraps met tonijnsalade gegeten en later in de middag gekaart. Natuurlijk hebben we er een drankje bij genomen en wat te eten. Tussendoor weer met Yordy gebeld zoals elke dag. Vandaag mogen we wat meer eten, van tobleronetaart tot chocolade muffin.

S’ avonds hebben we pizza gegeten en hebben we Temptation Island gekeken. We waren blij dat we vooruit konden kijken zonder Videoland. Ook zijn we begonnen aan een eerder seizoen waar we de hele avond naar kunnen kijken. Verder niets bijzonders, vanavond een rustige avond en morgen uitgerust naar de stad

1. Pappie:
    19 maart 2018
    Ik zie het al,in juni 10 kilo zwaarder en ik 5 kilo lichter.Veel plezier vandaag.