Dreamgirls

23 maart 2018 - Msida, Malta

De dag begon al apart. Het regende, en het was fris. Terwijl wij bij de bushalte wachtte, zien we een man op een brommer onderuitgaan op de weg. De wegen zijn hartstikke glad door de regen. Hij gleed weg en maakte een harde klap. Gelukkig mankeerde de man niks, hij stond direct op en de auto's achter hem konden ook optijd stoppen.

Vandaag stond ik weer bij Leanne op de groep. We begonnen met wat vrij spelen en al gauw mocht ik de luiers verschonen. We hebben hierna gegeten met de kinderen en eieren geschilderd. Er was een jongen jarig. Hij had een taart meegenomen voor de kinderen. Hij kreeg de taart voor zijn neus met twee kaarsjes die hij mocht uitblazen. Niet bepaald veilig voor die kleine kinderen. Het jongetje vond de taart niet leuk en keek boos. Uiteindelijk werd de taart in stukjes gesneden en gegeven aan de kinderen.

Om 13.00 uur zaten de kinderen op de bank en één voor één vielen ze in slaap. Ondertussen ben ik zelf ook bijna in slaap gevallen. Om 14.00 uur waren we klaar. Dat was maar goed ook want kon mijn ogen niet meer ogen houden.

We hebben vanavond lekker pasta gegeten en later op de avond Dreamgirls gekeken. Dit was een erg gezellige avond. We hebben heel veel gelachen en meegezongen en natuurlijk met een drankje erbij. Morgen weer weekend, uitslapen, naar de stad en 's avonds lekker uit.

1. Astrid Boot:
    24 maart 2018
    Hoi, Roxanne, ik lees gezellig mee! Leuk om het Malta avontuur van 2 kanten te lezen. Zo krijg ik een nog completer plaatje. Geniet van het weekend! Astrid, mama van Rhode. 😁