Gezellige dag

24 maart 2018 - Msida, Malta

Vandaag zijn we vroeg naar Valetta gegaan om te shoppen en om de brieven op de post te doen. We hadden op tijd de bus die eerst een heel rondje maakte, voordat we uiteindelijk in Valetta aankwamen. Het was aardig bewolkt en een beetje fris, maar het moment dat de zon even doorkwam, was lekker warm.

Als eerst zijn we postzegels gaan kopen bij het postkantoor die best wel duur waren en hebben daarna de kaarten in de brievenbus gedaan. We zijn gelijk door gegaan naar Flying Tiger om een fleece deken te kopen omdat het zo koud is in het appartement. In Flying Tiger hadden ze een heleboel leuke spulletjes en we kwamen uiteindelijk niet alleen voor de fleece deken. Op een gegeven moment, kreeg ik honger en hebben we op een terrasje gezeten in de zon met een patatje. De rest van de middag hebben we gewinkeld.

Rond 6 uur zijn we terug gegaan naar het appartement om even uit te rusten en de eten. We hebben wraps met tonijnsalade op. Na het eten hebben we met onze huisgenoten een kaartspel gespeeld wat heel gezellig was. Om 10 uur hebben we ons klaargemaakt voor de avond en zijn we naar Saint Julian's gegaan.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Oop:
    25 maart 2018
    er wordt met grote regelmaat lekker gegeten.verkopen ze daar ook grotere jeans?
  2. Pappie:
    26 maart 2018
    Dat word een open trap naar de zolder.
  3. Trudy:
    26 maart 2018
    Vind het leuk om het verhaal van Julie te lezen ik geniet er van