Week blog

14 april 2018 - Msida, Malta

De afgelopen dagen van woensdag t/m vandaag waren niet heel bijzonder. Standaard dagritme op stage, krijsende kinderen en vermoeiend. Buiten dat hebben we wel bijzondere dingen gedaan. Zo heb ik woensdag Rhodé's haar geknipt. Het was te lang, de kapper kost weer geld en ik heb een kappersschaar meegenomen. Gelukkig is het gelukt.

Donderdag 12-04-18
Een jongetje op stage huilt wanneer hij zijn flesje niet krijgt. Die uit zich door de heel hard te schreeuwen alsof de wereld vergaat. Tijdens het eten heeft hij netjes ales opgegeten en vroeg niet naar zijn flesje. De andere kinderen waren hun water aan het drinken behalve hij. Ik vroeg aan Tamara of ik hem zijn flesje mocht geven omdat hij ook moet drinken. 'nee, nee doe maar niet'. Waarom niet hij vraagt er niet naar en hij hoort gewoon te drinken. Heb zijn flesje als nog gegeven en dat ging heel goed. Wanneer de kinderen klaar waren heb ik uitgelegd dat we klaar zijn met eten en drinken en zijn flesje terug in de tas gaat. Hij heeft kort gehuild maar accepterteerde het. Dit werkte dus voor hem.

Later op de middag kwam de baas even kijken. Tamara vertelde de baas de situatie met het jongetje en zijn flesje. Maar wat zij ervan maakte was dat zij zelf het flesje had gegeven en dat hij allemaal goed was gegaan. Ik stond echt met een mond vol tanden. Nou wees er maar trots op.

Vrijdag 13-03-2018
Vandaag geen bijzonderheden op stage. We hebben later op de middag lekker buiten gespeeld met de kinderen en in het zonnetje gezeten. 's avonds serie gekeken met wat lekkers en een drankje. Morgen gaan we naar het strand en relaxen.

1. Oop:
    16 april 2018
    druk druk druk.stage en en haren knippen.je bent echt veelzijdig.ik hoop dat je het nog naar je zin hebt.al beter met rode?nog even ,dan komt je bink jullie lastig vallen.komende dagen wordt hier wat wat warmer,krijg ik ook dat malte gevoel.veel plezier,na werktijd.toedeloe.