Laatste vrije dag

20 maart 2018 - Msida, Malta

Vanochtend zijn we naar de Lidl gegaan om de week boodschappen te doen. We hadden best veel nodig en zijn een tijdje weggeweest. We waren weer is onze boodschappentas vergeten wat niet zo slim was. Dus uiteindelijk heeft Rhodé wat dozen bij elkaar gevonden om alles in te doen. Deze hebben we gedragen naar de bus die pas na een half uur kwam. Uiteindelijk in de bus naar Qroqq 4 waar we bij de eerst volgende halte een brievenbus tegen kwamen. Toen zijn we snel uitgestapt en wilden we eerst nog postzegels kopen voor we de kaarten in de brievenbus zouden doen. Bleek dat het postkantoor om 13.00 uur zou sluiten en we waren er 13.01 uur. Dat was best wel vervelend omdat de volgende bus weer pas na een half uur zou komen.

Eenmaal terug in het appartement hebben we de boodschappen uitgepakt en zijn we even wezen eten. Ik wilde vanmiddag toch nog even terug naar de winkels omdat we een aardappelschilmesje nodig hebben die nergens te vinden is. Uiteindelijk ben ik verdwaald geraakt en ben ik maar weer teruggelopen naar het appartement. Daar ben ik begonnen aan de presentatie voor AGG die morgen af moet zijn en heb tussendoor een serie gekeken.
En wat heel leuk nieuws is, is dat Yordy over ongeveer een maand langskomt! Kan niet wachten!

Vanavond hebben we lekker preitaart gegeten, de presentatie voor AGG gefilmd en een serie gekeken. Morgen begint onze stage weer van 9 tot 4, dus vroeg naar bed.

1. Pappie:
    21 maart 2018
    Drukkie druk,maar wel lekker bezig.