Ander soort dag

27 maart 2018 - Msida, Malta

Vandaag mochten we om 10.00 uur beginnen omdat we langer moesten blijven. Ik bleef vandaag Bij Leanne en Rhodé bij Tamara. De kinderen waren vandaag erg druk en dat was ook te merken. We hadden koekjes gemaakt met de kinderen wat niet iedereen even leuk vond. Een paar kindjes moesten constant huilen en wilde aan niets meedoen. Later hebben we vrij gespeeld en heb ik piano gespeeld met een jongetje. Hij vond het helemaal geweldig.

Uiteindelijk zijn we gaan eten met de kinderen en hebben ze op de bank tv gekeken. Dit duurde erg lang en de kinderen konden niet stilzitten. Ze moesten perse stil blijven zittrn wat werd benadrukt door te schreeuwen. Dit werkte natuurlijk niet.

Uiteindelijk waren de meeste kinderen opgehaald en mochten Rhodé en ik konijntjes knutselen die de kinderen morgen afmaken. Het wordt een kaartje voor Pasen. Om 16.00 uur mochten we naar huis en hebben we kroten met spek gegeten. We hebben vanavond White Chicks afgekeken en begonnen aan Chuck and Larry.

1. Oop:
    28 maart 2018
    ik denk dat de koekjes niet te eten waren .doe er wat bruine rum in ,slapen ze beter,je eet wel lekker.had je dat thuis ook gemaakt?bedankt voor je kaart.