gezellige boel

14 mei 2018 - Msida, Malta

Vandaag voelden we ons goed genoeg om naar stage te gaan. Het zat ons niet lekker over de opmerking van Christine vorige week en wilden hier vandaag over praten. Bij binnenkomst vroeg ze gelijk of we ons beter voelde en dat was gelukkig zo. Tamara en de andere collega's waren er vandaag niet. We waren met een grote groep alleen met Leanne. Heb een tijd alleen gezstaan met mijn kinderen wat natuurlijk niet mag, maar ja. Gelukkig kwam later Leanne bij mij staan om te helpen. We hebben met de kinderen buiten gespeeld en ze hebben na het eten voor lange tijd voor de tv gezeten.

Aan het begin van onze stage is ons gevraagd of wij een speelboord willen maken voor de kinderen. Deze komt vervolgens buiten te hangen vol met gerecyclede producten. Het leek ons toen een leuk idee omdat we allebei creatief te werk kunnen gaan. Ondertussen is er weleens wat besproken over het boord maar niet heel veel. Tot vandaag hadden ze een tas vol gerecyclede producten en een groot plastic net voor ons. Het net moest het boord voorstellen waar alle producten aan worden gehangen. Dit vonden wij erg vreemd omdat het in eerste instantie een hout boord moest worden. Buiten hebben we alles uitgestald en goed gekeken naar mogelijkheden en ideeën. Met een net als boord kun je eigenlijk helemaal niets maken. Het is flexibel en het scheurt zodra er te zware voorwerpen aan hangen.

Uiteindelijk zijn we er maar mee gestopt en naar binnen gegaan. Om 4 uur mochten we naar huis en gingen we nog even langs Christine om gedag te zeggen. Ze vroeg ons of we nog nieuwe ideeën hadden bedacht voor het boord. We gaven aan dat het erg moeilijk was en we er even niet uitkwamen. Dit waardeerde ze niet. Ze vond dat we al veel te lang de tijd ervoor hadden om na te denken en iets uit te werken. Want we zijn inmiddels zoveel vrij geweest dat wij dat absoluut aan hebben kunnen denken. Wij zijn ook echt niet ziek geweest en hebben ook geen schoolwerk wat er nog eens bij komt. Ze kon het maar niet begrijpen. Gezellig hoor stage.

1. Pappie:
    14 mei 2018
    En snel terug naar Rotterdam.Zijn ze geboren op eikelenstein planeet.Nog vijf weken.
  2. Oop:
    15 mei 2018
    ze leven letterlijk in een andere wereld.nog even volhouden meiden.kus,oop